De ondersteuningsplanraad (OPR) van het regionaal samenwerkingsverband PO 30-03 bestaat uit 12 gekozen leden. Er zijn op dit moment twee vacatures.
De OPR overlegt met, adviseert over en stemt in met de onderwerpen beschreven in het ondersteuningsplan van het samenwerkingsverband, zoals:
• de basisondersteuning die alle scholen bieden
• de manier waarop aan leerlingen extra ondersteuning wordt toegewezen
• de wijze waarop de financiële middelen worden verdeeld over de scholen
• welke speciale of extra onderwijsvoorzieningen er zijn?
De OPR overlegt 4 tot 5 keer per jaar samen met de directeur-bestuurder van het regionaal samenwerkingsverband en 2 keer per jaar met het toezichthoudend deel van het bestuur.
Is uw interesse gewekt om meer te weten over het ondersteuningsplan PO 30-03? Het nieuwe ondersteuningsplan 2023-2024 vind je hier
Vacatures
Door het vertrek van enkele leden zijn er vacatures ontstaan binnen de OPR PO RSV Breda e.o. PO 3003.
Ben je een enthousiaste ouder of medewerker en kun je met een helicopterview naar het samenwerkingsverband kijken dan is er nu de kans om toe te treden.
De OPR is de medezeggenschap van het samenwerkingsverband. Als leden zitten we daar niet om zaken voor de school waar je kinderen op zitten of waar je werkzaam bent te regelen. Onze taak is het om mee te praten over o.a. het beleid namens alle leerlingen en het personeel van het samenwerkingsverband.
a. |
AlgemeenDe OPR van het RSV Breda PO bestaat uit 12 gekozen leden (6 ouders en 6 personeelsleden). Oudergeleding Yvonne Zwarter ( De Brakken) Marluuke van der Knaap ( Obs Rubenshof) Celine van Groesen ( Montessori Oosterhout Annette van de Mooren ( Toermalijn) Aernoud Jongepier ( NBS Dirk van Veen) Vacature Personeelsgeleding Jack Tijs (Het Driespan) Francy Derijck (SBO Het Kompas) Babette Rademakers (NBS Dirk van Veen) Jaap Vogels ( SO Het Kasteel) Sandra Seebus ( Montessori Breda) Vacature |
b. |
NieuwsVergaderdata 2023-2024:
De agenda van de vergadering
|
c. |
VerslagenVastgestelde verslagen: |
d. |
Documentenbibliotheek: |